04 april 2017

Vega - Urban Decay

Ytterligare en djupdykning i min Moondust palett från Urban Decay. Den är heeelt otroligt läcker. Testade den blå idag. Lyckas ju inte fånga det på bild, men skuggorna i den här paletten är så otroligt glittriga och fina så jag tror jag går i spinn fullständigt varje gång jag tittar på  dem. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Eye Pencil Black Bean från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Single Eyeshadow Worn Ballerina från Kicks.
Över hela rörliga delen av locket: Vega från Urban Decays Moondust palett.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Eyetransformer palett.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Velvet Matte Lip Pencil Mysterious Red från Nars.



Primer: Too Faced Hangover Replenishing Face Primer.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: 03 Beauty's Touch Illuminating Face Powder från Milani.
Highlight: Devotee från Nars True Story Palett.
Blush: blandning av Outlaw och Unwritten från samma palett som ovan.


Annars så har jag jobbat första dagen idag på över en vecka, varit sjuk och sen lite ledig på det. Lite kämpigt... ju längre man är hemma dess då jobbigre att komma tillbaka.  Dessutom börja med att jobba sent och ha stängning. Men men.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...