11 mars 2017

Tråksminkning

Kände mig extremt fantasilös i morse. Hade sovmorgon, började jobba sent och tyckte att jag hade gott om tid för att hitta på nåt roligare, men näe. trött och eländig. blev inget särskilt. Får se om jag känner mig lite mer inspirerad i morgonbitti.




Bas för skuggorna: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Flat White.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: skugga från La Palette Nude Rose från Loreal.
Mitt på locket: Stardust Jive från Make Up Store, samt glitter Too Faced Glamorous Dust Glitterally.
Yttre vrån: mörkaste skuggan från La Palette Nude samt en dutt Carbon från MAC.
Eyeliner: Creme Gel Colour No Shame från Colourpop Cosmetics samt i underkant av vingen Aqua Liner 19 från Make Up For Ever.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: 305 Burgundy Matte från Viva la Diva.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation Shade 2.0 från Urban Decay.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight och blush: Devote (highlight) och blandning av Unwritten och Outlaw (blush) från Nars True Story palette.




Ses i morrn, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...