12 mars 2017

Lemon

Slog till på en rejäl färgklick i morse. Inte ofta jag har gult och har alltid tänkt att det är inte en färg för mig. Men när jag väl gör en gul sminkning så tycker jag om det och får faktiskt många positiva kommentarer. En så iögonfallande färg, som piggar upp tillvaron. I like.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Yttre och inre vrån: Magic Dust Eyeshadow Dark Lullaby från MAC.
Mitt på locket: m/s Lemon från Make Up Store med glitter Starburst från BH Cosmetics ovanpå.
I skarven mellan yttre Lemon och Dark Lullaby: Centaur från Taylor Made Minerals.
Dutt i inre vrån: e/d Goldglow från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Duo Poudre Soleil 01. Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Blush: Sin från Nars.




Läppstift: NYX Butter Lipstick Licorice Réglisse




Jobbar helgen är över, bara måndagen kvar sen kommer en ledig dag. Ser fram emot den! Hoppas ni haft en skön söndag. Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...