10 mars 2017

Moon Dust - Urban Decay

Jaha, så var det fredag igen då. Jag har jobbarhelg, så inget mys med familjen den här helgen. Gubben är hos sig, jag är här. Trist. 

Oh well, man får piffa upp tillvaron med vad som står till buds. I mitt fall idag, så är var det att använda min nya palett från Urban Decay, Moon Dust. Ohhh vad fin den är!!  Åtta helt underbara färger, metalliska, glittriga galet snygga!




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: You´re Capable från Make Up Revolutions What You Waiting For palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Brand New Fans från samma palett som ovan.
Inre halvan av locket: Magnetic från Urban Decays Moon Dust palett samt glitter Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Yttre vrån: m/s Flamenco från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Under ögat: penna Twits Up Metallic Eye Pen Pink Diamond med 144 Daffodil från NYX ovanpå.
Dutt i inre vrån: Singel Eyeshadow nr 15 från Nouba.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.







Läppglans: NYX Intense Butter Gloss Berry Strudel.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Lock It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Urban Decay Naked Illuminated Luminous.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC.




Hoppas ni har en skön fredagskväll! Ha de. ha de!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...