09 mars 2017

Chromacake - Rich Purple

Så här kommer ytterligare ett försök att använda min Chromacake som jag köpte när besökte MACs Pro Store för några veckor sedan. En multiuse produkt som man kan använda till vad man vill. Har testat den som ögonskugga en gång tidigare, funkade bra, så även den här gången. Har också gjort eyeliner av den, funkar också bra. Nu testade jag även att använda den som ett läppstift. Hm mjaa blev väl så där. 




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Quite Spoiled och Sugar Plum från MACs Nutcracker Sweet Cool Eye Compact palett.
Inre vrån: Mermaid Sirene från NYX.
Yttre vrån: Chromacake Rich Purple från MAC.
Eyeliner:  Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: Mega Volume Miss Manga Punky Green från Loreal.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Som sagt, jag testade Chromacake:en på munnen. Sååå jädrans torr, obehagligt! Blötte penseln i Urban Decays Setting Spray dutta i produkten och penslade på, hmm njaee inte bra. Ska testa någon fler gång och blanda produkten med Mixing Medium eller nåt liknande, kanske funkar bättre då. 



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Clinique Even Better Foundation 24 Linen.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Ultra Strobe Balm Euphoria från Make Up Revolution.
Blush: Powder Blush Peach från NYX.




Tja man måste ju testa annars lär man sig aldrig nåt...


Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...