13 mars 2017

Mera gult

Sent inlägg kommer här, tröttare än tåget efter jobbarhelg, och även idag. Så jag slänger upp dagens här lite snabbt. 





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: svart skugga från BH Cosmetics Take Me To Brazil paletten.
Under ögat: gul skugga från samma palett som ovan samt glitter Starburst från BH Cosmetics ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss  från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: Color Drama 310 Berry Much från Maybelline.


Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Smashbox Artificial Light.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




I morgon ska jag iväg och fixa mina naglar igen, sist fick jag ju åka hem i ogjort ärende. Kanske går bättre i morgon.

Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Lottsky sa...

Snyggt! Ovanligt men fint med gult!

marinamake sa...

Lottsky! Tack! Jaa, gult är väl egentligen inte min färg, men jag gillar det ändå. blir effektfullt!

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...