10 februari 2017

Smashbox Cover Shot

Min andra sminkning med nya paletten från Smashbox, en av Cover Shot paletterna. Finns typ sex stycken eller nåt sånt. Jag har förstås den med knalligaste färgerna i. Finns en till av dem som jag skulle vilja skaffa, kommer inte ihåg vad den heter nu, men vi får se hur jag gör. Hur som helst, i denna knalliga palett, finns även denna färg som ni ser här nedanför. En plommonaktig bas med turkost skimmer i, såååå himla snygg!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynbenet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen:  m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över hela ögonlocket: Stormy från Smashbox Cover Shot palett Bold.
Dutt i inre vrån: Techno från samma palett som ovan.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack med Heavy Metal Glitter liner Amp från Urban Decay längs underkant av vingen samt en bit från inre vrån och in mot halva ögonlocket.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.




Läppstift: Be Legendary Lipstick Violet Riot från Smashbox.



Primer: Nude Magique Blur Primer från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f  Cosmetics.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: Ultra Strobe Balm Euphoria från Make Up Revolution.




De va de hele!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...