21 februari 2017

Pink Seriously - OPI

Det var länge sen jag lade upp några lackbilder. Krångel med kameran och inte tagit hand mina naglar på länge. De har varit en total katastrof de senaste året. 

För en vecka sedan gick iväg till ett sånt där nagelställe och försärkte mina naglar. Inga tippar, för det vill jag inte ha, men shellack över min egna nagel så att de kanske kan få en chans att växa ut lite. Mitt problem är bara att sånt aldrig brukar sitta heller. De säger att det ska hålla upp till tre veckor men på mig går det bara ett par dagar så börjar materialet spricka och krackelera. och till slut trillar det av bitar. Det är lite för dyrt att fylla på en gång i veckan liksom. Jag blev väldigt besviken på resultatet, det är klumpigt applicerat, dåligt gjort.  Får se om jag går någon  annan stans när det är dags för påfyllning eller om jag tar bort det och ger upp innan jag ens börjat.



Det här är ett riktigt pinky girly rosa lack från OPI, Pink Seriously samt 116 Multi Dazzle från W7.







Lite somrig manikyr. Men vad gör man inte för att komma i rätt vårstämning. Solen sken och jag skyndade mig ut för att försöka fota. 

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...