21 februari 2017

Creative Me1 - Coastal Scents

Jaha, min dag blev inte som jag trodde idag heller. Var ju hos läkaren igår för min onda axel som håller på att ta kål på mig. Fick muskelavslappnande piller som jag ska ta, men shiiiit vad trött jag blir av dessa och lite groggy med. Jag klev upp som vanligt i morse, gjorde mig i ordning för att åka iväg. Tar morgonens dos av medicin precis innan jag drog så lagom när jag kommer till jobbet så hade effekten kickat in. Min axel gör fortfarande lika ont, men jag har ju bara precis börjat med medicinen. Jag stod ute en timme på jobbet sen satte jag mig i bilen och for hem igen, stupade isäng och sov som en klubbad till klockan var ett. 

Nåväl, innan jag föll i koma så hade jag ju hunnit sätta på mig fejset i morse. Fortsatte använda min nya Creative Me1 palett. Älskar färgerna i den. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Samtliga skuggor: från Coastal Scents Creative Me1 palette.
Light Yellow
Bright Tangerine
Neon Bright Pink
Deep Grape
Magenta
Shamrock Green
Dutt i inre vrån: Pigment Sugar Rush från Make Up Geek.
Eyeliner: Aqua liner 07 från Make Up For Ever.
Mascara: False Lashes mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.






Too Faced Melted Matte Liquified lipstick Unicorn.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer frånLumene.
Bas: Infallible 24H Mattifying Foundation 10 Porcealine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM.



Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...