02 februari 2017

Kat von D Metal Matte Palette

Gårdagens smink kommer här. Tog fram min palett från Kat von D igen. Älskar den! Kvalité! Ordar inte så mycket. Har dagens smink att visa också, det är sent och jag ska upp svintidigt i morgonbitti. Åtminstone är det fredag i morgon!




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: 016 Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Oak från Kat von D:s Metal Matte palette.
Inre vrån: Ignite från samma palett som ovan.
Mitt på locket: Watt från samma palett som ovan.
Yttre vrån och in i globlinjen: Moss från palett som ovan.
Under ögat: Oak från samma palett som ovan.
Dutt i inre vrån: pigment Sugar Rush från Make Up Geek.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Big and Curvy från The Body Shop.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Lipgloss: Riviera från HM



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Bronzing: Sol de Rio Bronzing powder från Sephora.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




Bortse från min hemska frisyr... pottfrisyr. Är sååå himla långhårig, luggen ser ut som tönt och mina lockar börjar komma fram som alltid när håret blir för långt. Hate it! Well, jag har en klipptid på lördag, så det löser sig då!

Så länge. sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...