28 februari 2017

Glittermåndag

En blåsmocka från igår kommer här... lite glitter slog jag till på, måndag och allt var det ju. Vad gör man inte för att piffa upp tillvaron. Hade en otroligt trött dag igår, mådde inte så bra, kämpade mig igenom dagen. Kom hem från jobbet vid halvtio på kvällen, åt, gick och lade mig. Så idag har det känts bättre när jag faktiskt för en gångs skull gick och la mig i tid ;-)




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Royal från Make Up Store.
Inre vrån: Oceanic från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: m/s Sirocco från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer Palette.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.






Lip Hybrid  Sweet 16 från House of Beauty.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Lock It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight och blush: Devotee samt Outlaw från True Story Cheek & Lip Palette från Nars.





Sminka lugnt!


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...