26 februari 2017

Blue Moon

Mitt lördagssmink kommer här. Hade jobbarlördag och skulle iväg till gubben efter jobbet. Hade ett nytt glitter från Make Up Store som jag så klart ville testa. 

I skrivandes stund är jag tillbaka hemma igen, lite trött och sliten... börjar sent i morgon så jag får som tur är lite sovmorgon. 





Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Glitter på inre halvan av ögonlocket: Blue Moon från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Cupcake från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: Peral från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Too Faced Melted Chocolate Liquified Long Wear Lipstick Chocolate Cherries.



Primer: Nude Magique Blur Creme från Loreal.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Wonderpowder Sinai från Make Up Store.
Blush: Blushon Bubble nr 48 från Nouba.





Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...