12 februari 2017

Echo - Kat von D

Tja som sagt, min jobbarhelg är över, bara måndag kvar.. idag behövde jag bara jobba till halvfem, känns som halvdag för mig. Känns skönt att åka hem och fortfarande ha lite kväll kvar när man kommer hem.  

Kände för att vara lite "wild and crazy" i morse och körde på blå läppar, min nya passion.. så jäkla coolt. Sen om det passar mig eller inte, får andra ha åsikter om, jag tycker det är ballt!




Bas för skuggorna: 24Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox
Under brynet: Soft från Make Up Revolutions Fortune Favours The Brave paletten.
I globlinjen: Latte från samma palett.
Inre vrån: Ice Cloud från samma palett.
Yttre vrån: Caffeine Fix från samma palett.
Eyeliner: Ink Liner Baudelaire från Kat von D.
Under ögat: blå penna med Midnight Rainbow från samma palett som ovan, ovanpå.
Dutt i inre vrån: Reflets Blues från Peggy Sage.
Kajal: Multi Usage Chromagraphic Pencil Marine Ultra från MAC.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.








Everlasting Liquid Lipstick Echo från Kat von D.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.



Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...