13 januari 2017

Porter - Colourpop Cosmetics

Har haft en ledig dag idag. Lite sovmorgon blev det men sen fick jag ge mig iväg med bilen till verkstan. Inget fel på bilen, men fått ett brev från Peageaut att jag skulle lämna in den för att kolla nåt ev. kabelfel. Kostnadsfritt för mig och det tog inte ens en halvtimme, skönt! Det gav mig ju en anledning att sätta på fejset innan jag drog iväg. Brukar ju annars mest gå osminkad när jag är ledig.

Hur som helst, så klart fortsätter jag testa mina nya skuggor från Colourpop. Så här kommer den tredje... Porter. En djupt vinrödbrunaktig färg med lite glitter i, som jag som vanligt inte lyckas fånga med kameran. Samma kvalité som tidigare skuggor, helt underbara.





Bas för skuggorna: Smashbox 24 Hour Photo Finish Shadow Primer.
Under brynet: Cool från Make Up Revolutions New-Trals vs Neutrals palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Adapt från samma palett.
Över rörliga delen av locket: Super Shock Shadow Porter från Colourpop Cosmetics.
Dutt i inre vrån: Style från samma palett som ovan.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Big and Curvy Mascara från The Body Shop.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Bronzer: från Make Up Revolutions Golden Sugar palett.
Blush: från Make Up Revolutions Sugar & Spice palett.



Läppenna samt läppstift: 68 Rum Raisin från IsaDora.




Det va de hele!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...