04 december 2016

Juligt med Nouba

Min lite juliga sminkning nummer två kommer här. Tyckte dock att det röda blev alldeles för orange för att klassas som julig. Men ja ja, det fick gå ändå..  Jag slåss fortfarande med kameran som jag lånat av dottern. Blir inte kompis med den. Jag är ju ingen teknikens världsmästare tyvärr, men det är nog också så att kameran är väl inte den allra bästa heller. Men, men jag får vara glad att jag har nått att använda oavsett.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild samt Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: Spicegold nr 250 från Nouba med glitter Gold från MAC ovanpå.
Yttre vrån: röda delen av Noubas Double Bubble nr 59
Under ögat: grön penna av okänt märke med Noubas Spicegold nr 35 ovanpå.
Dutt i inre vrån: guldig skugga från Microshadow trio flash sparkling från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: False Lashes från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01 Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Candlelight Glow från Too Faced.
Blush: Blush On Bubble nr 51 från Nouba




Läppenna: 27 Zinfandel från IsaDora.
Läppstift: Color Riche  Laetitias Red från Loreal.




Detta är från igår, jobbarlördag. Har jobbat idag söndag med, men hinner inte få upp dagens smink, Kommer senare för nu är det dags att sova.

Natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...