03 augusti 2016

Think Pink

Lite rosa blev det idag... har ju både Think Pink och Winterberry paletterna från Coastal Scents, haft dem länge men nästan aldrig använt. Knäppt, eftersom jag är en stor fan av lila, och de innehåller mycket lila. Och rosa så klart. Jag är inte så rosa av mig, men ihop med annat blir det ju fint. Paletterna är superfina och jag borde använda dem oftare...




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: Your Capable från Make Up Revolutions What You Waiting For palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Hot Track från samma palett.
Yttre vrån: Brand New Fans från samma palett.
Inre delen av locket samt mitt på locket: rosa skuggor från Think Pink Palette från Coastal Scents.
Eyeliner: Colorful Eyeliner 24HR Dying For Shoes från Sephora.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: BB Skin Perfection Cream 01 light från Clarins.
Bronzer: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing Cool Glow.
Blush: Sin från Nars.




Läppstift: Redwood Cream från Make Up Store.
Läppglans: Cyklamen från Face.





Jaha hörrni, jag har supertidig morgon i morgonbitti igen, tredje den här veckan... tröttsamt. Lite sömn behöver jag nu.

Natti!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...