11 augusti 2016

Rosa dag

Rosa look idag... Började inte jobba förrän klockan 13, hade nån sorts plan att gå upp i hygglig tid för att ha gooott om tid i badrummet. Blev inte så.  Är såå himla trött på morgnarna och jag känner att jag har en förkylning på gång, hängig, matt i kroppen, svider i näsan... bläähh! Okej, så lite bättre med tid hade jag ändå, var ju inte så tidigt som annars när jag är uppe vid 05 och studsar. Ja, alltså. så rosa blev det. 




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globen: Copperplate från MAC.
Längs globlinjen: Cinnabar Rose från Coastal Scents Think Pink palette.
Rörliga delen av locket: Coral Rose från samma palett.
Yttre vrån: Magenta från samma palett.
Eyeliner: Fluidline Sassy Moss från MAC.
Under ögat: penna Green Card från Make Up Store med m/s Ink från Make Up Store ovanpå.
Kajal: Contour eye pencil 24H wear 24 Surfer Babe från Sephora.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.fs Eye Transformer palett.
Mascara: They´re Real från Benefit samt på undre fransraden Miss Manga Punky Green från Loreal.
Bryn: Brow Artist Genius Kit medium to dark från Loreal.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: BB Skin Perfectiong Cream 01 Light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Gleamtones Powder Dunes at Dusk från MAC.
Rouge: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Sugar and Spice.




Läppenna: Jazz från Make Up Store.
Läppstift: Retro Matte Liquid Lipcolour High Drama från MAC.




Nu har jag suttit här och ugglat alldeles för sent... men, jag har en ledig dag i morgon. Tänker sova länge och sen inte göra någonting alls... försöka få min blivande förkylning att inte bryta ut. Blir inte nån joggingrunda som jag egentligen hade tänkt. Det får va tills jag känner mig piggare.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...