11 augusti 2016

Kat von D

Gjorde ett litet besök på Sephora för någon vecka sedan... Inte ofta jag får en chans att besöka Sephora nu för tiden. För jobbade jag ju bara några dörrar bort från Sephora... saknar det. Har spenderat många luncher med att botanisera där inne.

Nåja, jag hittade ett par saker, så klart. Mina första två inköp från Kat Von D. Näe föresten har ju en eyeliner från henne tidigare, också den är superbra. Brukar inte gilla såna som har en spets som en tushpenna, men den här är flödig och fin, inget hackande. Alltså, grejorna verkar helt otroliga. Skuggor i roliga färger och glider på som smööör. Otroligt pigmenterade. 

Och så blev det en skugga från Make Up For Ever också. De går ju inte av för hackor de heller.





Metal Crush Eyeshadow Paranoid, Kat von D.



920 (tråkigt utan namn) från Make Up For Ever.



Everlasting Liquid Lipstick LUV från Kat von D. 
Sitter som berget, torkar matt. 



Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...