10 augusti 2016

Grön onsdag med prickar och China Glaze

Vill hinna vara med på Karins Gröna Onsdag, kommer hem efter nio i kväll så här kommer ett racer upplägg.. Borde egentligen stå och borsta tänderna för att störta till jobbet ;-)...

Lite prickar igen... flesta lacken från China Glaze som väl alla känner till. Gillar dem, och så har det igen smugit sig in ett liiitet lack från HM... min kollektion därifrån bara växer.




Whiteout - H&M
Bottoms Up - China Glaze
Lime after Lime - China Glaze
In the Lime light - China Glaze










Tja så lite wild and crazy har jag varit...he he... gjort tvärtom på andra handen. Shit vad svårt det är att fota sig med fel hand....

7 kommentarer:

mymixednailpolish.blogspt.com sa...

verkligen snyggt!!och jag gillar prickarna=)

Lottsky sa...

Blir aldrig fel med prickar och färgkombon är underbar!

Karin // Vacker och Underbar sa...

Så otroligt fint!

annkicki sa...

Åh så fint, perfekt kombo.

marinamake sa...

Tack alla, glad att ni gillar!

Tezzilicious - A Nail and Beauty Blog sa...

Jätte fint kombo med sommarkänsla! :D

marinamake sa...

Tezzilicious! Tack, jag gillade det med. Gillar den typen av gröna färger!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...