02 augusti 2016

Paranoid

Har skaffat min första skugga från Kat Von D... jisses vilken pigmentering. Glider på som smör och ger en otrolig payback i färgen... vill definitivt ha flera av dessa. Finns i flera häftiga färger, hade svårt att bestämma mig för vilken jag skulle ta...  Men som ni ser så landade valet på en turkos den här gången, en av mina favvofärger.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 12 Ocean Blue från Loreal.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre halvan av locket: Metal Crush Eyeshadow Paranoid från Kat von D.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal samt IsaDora Gel Eyeliner 09 Aqua.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up Forever.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing Glow.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom.




Läppstift: Everlasting Liquid Lipstick L.U.V. från Kat Von D.

Detta är också den första läpprodukten jag äger från det märket... fanns en mörkblå färg också, sååå himla cool. Men, när ska jag vara blå om läpparna utan att känna mig obekväm?? Kan ju inte använda det på jobbet... party är jag aldrig på, så hur coolt det än är så kände jag att naaeee, vet inte . Vilja men inte kunna...




De va de hele!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...