01 juli 2016

Sommarnaglar med HM och Ciaté

Lite somriga naglar... fick för mig att jag skulle blanda lite allt möjligt av vad jag uppfattar som somriga färger. Och så lite glitter på det.

Som vanligt nu för tiden, har jag använt en del HM-lack. De har haft lite rea så många av deras färger säljs för 30 kr flaskan. Helt klart prisvärt. De är prisvärda redan innan.




Snow Globe - Ciaté
Big Yellow Taxi - Ciaté
Oriole - H&M
Tickled Pink - H&M
Frog Prince H&M
Purple Patch - H&M



Jag kan ju inte det där med alla tjusiga termer i nagellacksvärlden, men jag tror att det är detta som kallas för "skittle"... eller?






Gillar´t!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...