05 juli 2016

Grönt e skönt

Jag fortsätter med temat somriga naglar... åtminstone enligt min mening. Den här skulle ju kunna platsa hos Karin på hennes Gröna Onsdag, men jag är bilburen större delen av dagen i morgon och kommer inte hinna sitta vid datorn, så det får bli idag istället. Sitter just nu i min mammas stuga uppe i Sundsvallstrakten men åker hemåt i morgon igen.

Återigen en radda med lack från H&M.



Pink Fizz
Make A Mint
Frog Prince
Spring To Life
Peacock
Tranquil Tarn






Lyckades så klart med att mosa lacket på pekfingret, men annars så gillade jag detta skarpt.




Och den där flugan såg jag inte ens att jag hade på handen när jag fotade... hm, det var ju festligt.


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...