03 april 2016

Secret Garden - Make Up Geek

Lite grön sminkning igen. Glitter som vanligt, ja det här är ju från i fredags, alltså "måste" man ju glittra... Nu är det söndag och jag är dödstrött, trots ledig helg. Var ute och sprang tillsammans med gubben tidigare idag, riktigt dålig springdag... jag äter ju minimalt med den här kuren jag håller på med, och min löpning har ju inte kommit igång ännu, har inte fått upp flåset ännu. Dessutom hade det gått alldeles för lång tid sedan jag åt till dess jag stack ut och sprang, så jag hamnade i värsta svackan och fick yrsel. Klantigt.






Primer: Eyelidprimer från E.l.f.
På brynbenet: Confection från Make Up Geek.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Vintage från Make Up Geek.
Över rörliga delen av locket: Secret Garden från Make Up Geek.
Under ögat: penna 24 Surfer Babe från Sephora med Secret Garden ovanpå.
Glitter mitt på locket: Pearl från BH Cosmetics.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f Eyetransformer palett.
Loreal: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Studio Fix Fluid NC 15 från MAC.
Bronser, rouge och highlight: från Make Up Revolutions Sugar & Spice palett.



Läppglans: Cremesheen Glass Fashion Scoop från MAC.




De va de hele... nu ska jag ta min

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...