14 april 2016

Neonigt

Lite neonigt blev det idag. Brukar inte vara helt förtjust i det, men denna gillar jag. Hade ett helsicke i morse... sen som vanligt, och när eyelinern skulle på så misslyckas jag så grovt att jag var tvungen att tvätta av alltihopa och börja om från början, detta blev inte helt okej heller, men den jag tvättade bort såg helt enkelt för jävlig ut. Sånt har jag INTE tid med på morgnarna... 




Primer: NYX Jumbo Eye Pencil Milk.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen samt under ögat: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: pigment Sugar Rush från Make Up Geek.
Mitt på locket: Hot Track från Make Up Revolutions Eat Sleep MakeUp Repeat-palett.
Yttre vrån: Eat Everything från samma palett som ovan, samt en liten dutt Carbon från MAC.
Eyelinder: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced samt Mega Wolume Miss Manga Punky Green från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Nude Magque Blur Cream från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Blush Cherry Blossom från Make Up Store.




Läppenna: Cranberry från IsaDora (utgången färg).
Läppstift: Amorous från MAC.





I morgon är det äntligen fredag... gubben och ungar kommer och det blir en ledig helg, ska bli skönt.

Ha det gott så hörs vi förmodligen på söndag. Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...