14 april 2016

Dia de los Muertos - Make Up Revolution

Gokväll alla! Här kommer gårdagens smink. Hann inte riktigt med igår, kom hem lite för sent. Lite diskretare sminkning... iallafall med mina mått räknat. Har en palett från Make Up Revolutions som jag inte testat, Dia de los Muertos. Börjar få en ordentlig samlig från det märket, som faktiskt är otroligt bra, med tanke på priserna. Billigt som attan, ingen tull eftersom det kommer från England. Kan inte bli bättre. Sist jag gjorde en beställning hade de dessuotm packat med ett överasskningspacket, som var rikligt tilltaget. Tyvärr var det innehållet inte så mycket av färger som är "mina", men det var ju ändå verkligen generöst tilltaget. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från Make Up Revolutions Dia de los Muertos palett.
Highlight: Theres NoTime To Waste.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Theres Always A Way Back.
Mitt på locket: Smile.
Yttre vrån: Get Busy Living.
Under ögat: Or Get Busy Dying.
Dutt i inre vrån: Laugh More.
Eyeliner: Aqua Liner 18 från Make Up For Ever.
Kajal: penna Deep Blue Sea från Make Up Store.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced, samt på undre fransraden Miss Manga Mega Volume Indigo från Loreal.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser, Highlight och Rouge: från Make Up Revolutions Sugar & Spice Palett.



Läppstift: Soft Matte Lip Cream Prague från NYX.





Lite suddig bild... sorry.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...