17 mars 2016

New-Trals vs Neutrals - Make Up Revolution

Idag har jag stått i Fyrishov på 60+ mässan och pratat glasögon med alla pensionärer. Trevligt att göra nåt annat än att stå i butiken för en gångs skull. Skulle fått åka hem när mässan slutade vid fyra, men tyvärr så behövdes det hjälp i butiken så jag fick störta iväg och jobba ytterligare ett par timmar efter mässan. Typiskt.  Nåja, jag hoppas jag inte skrämt slag på alla pensionärer med min sminkning idag. Den har ju inte varit så traditionell kanske... Ville testa min nya New-Trals vs Neutrals palett från Make Up Revolution, häftiga "neutrala" färger har den. Fast dessa är ju inte så neutrala....




Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från Make Up Revolutions Palett New-Trals vs Neutrals.
Highlight: Cool.
Längs brynbenet ovan globen: Tone.
Rörliga delen av locket: Vouge.
Yttre vrån: Custom.
Dutt i inre vrån: Guldig skugga från E.l.f Eye Transformer palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Brow Artist Genius Kit medium to dark från Loreal.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Magique Cushion Foundation från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Lumene Highlight Warm Natural Glow.
Rouge: Powder Blush Sketch från MAC.




Läppenna: Cyber World från MAC.
Läppstift: Havanna från Make Up Store.





I morgon är det äntligen fredag, ska bli så himla skönt. Har gubben och mina barn här i helgen, så det ska bli mycket mys.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Så här kommer look nummer två med Montverde paletten. Har ju gjort en video för kanalen, two looks one palettevideo. Det var på vippen att j...