07 mars 2016

Jester - Make Up Geek

Tillbaka på jobbet idag, har varit borta sammanlagt nio dagar. Kändes nästan lika förvirrande som när man kommer tillbaka efter semestern. Men det går ju fort så är man snabbt inne i gängorna igen. På morgonen bestämde jag mig för att testa flera av mina nya skuggor från Make Up Geek. De är otroligt lätta att jobba med, superpigmenerade och finns i en flod av olika färger och sorter. Matta, skimriga, foiled, duocroma... Bara till att välja.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
I globlinjen: Cherry Cola från Make Up Geek.
Yttre vrån: Corrupt från Make Up Geek.
Mitt på locket: Jester från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: Guldig skugga från E.l.fs Eye Transformer palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Prime: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: E.l.f Moisturizing Foundation Stick Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: från Make Up Revolutions Sugar & Spice paletten.



Läppstift: NYX Butter Lipstick Licorice.






De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...