08 mars 2016

Centaur - Americano

Hade lite sovmorgon i morse. Så himla skönt. Framförallt att ha tid och stå och pilla med sminket lite längre, inte alltid känna att man har bråttom. Tog fram en gammal ögonskugga ur gömorna, Centaur från Taylor Made Minerals. Tror inte märket existerar längre. Kombinerade med mina nya skuggor från Make Up Geek. Centaur var en stor favorit för mig när jag precis hade köpt den, och det är den fortfarande. Det är ett löst pigment som är sååå otroligt pigmenterad. Du behöver bara snudda med borsten i burken för att få full täckning på locket, går åt väääldigt lite för en sminkning. Färgen är annorlunda och superläcker om du frågar mig, gillar den jättemycket. 





Bas för skuggorna: NYX Jumbo Eye Pencil Milk.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Desert från Make Up Store.
I globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Yttre och inre vrån: Americano från Make Up Geek.
Mitt på locket: Centaur från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: från Make Up Revolutions Golden Sugar palett.
Rouge: från BH Cosmetics Glamorous Blush palett.



Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Lock Blissful från BH Cosmetics.




Sovmorgon i morse, innebär också sen hemkomst, ge och ta... Har inte mer än hunnit hem, ätit och fixat med bloggen lite, och nu är det dags att krypa till sängs. Tidig morgon i morgonbitti... och nya sminkäventyr!

Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...