08 februari 2016

Regalia Purple

Snabb sminkning i morse, tidigt som attan. Lite lila... kände mig lite oinspirerad, så det fick bli nåt enkelt. Trots det stod jag och pillade så att jag höll på att bli sen. Nåja, fortsätter att testa mina nya paletter från Coastal Scents. Denna gång Winterberry paletten. Deras skuggor är helt okej, välpigmenterade, sitter bra. lätt jobbade.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Regalia Purple från Coastal Scents Winterberry Palette.
Dutt i inre vrån: White Silver från Winterberry paletten.
Eyeliner: fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: New Nude Blur Cream från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Milk Chocolate Soleil light/medium från Too Faced.
Highlight: Hemisphere från Solstice Highlighting Palette från Sleek.
Rouge: Rose Diable från Bourjois.



Läppstift: samma som igår.. Freidas Nude från Loreal (utgången färg).


Ohh idag fick jag gå hem redan klockan tre. Vet inte när jag slutade så pass tidigt sist. Men nu har jag en sån dag i schemat. Fortfarande ljust ute när jag for hem och har hunnit fixa både det ena och det andra här hemma. Såå himla skönt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...