09 februari 2016

Unicorns Unite - Make Up Revolution

Jag tror inte jag kan med ord beskriva hur trött jag är ikväll. Har haft en av de mer hysteriska dagar i butiken som jag varit med om, och då har vi galet mest hela tiden. Var gråtfärdig redan vid lunch... och när jag satte mig i bilen för att köra hem kändes det som om jag inte skulle orka ta mig hem... Läre inte bli bättre i morgon. 

Nåja, innan jag for till jobbet i morse så testade jag en ny palett jag har från Make Up Revolution. Av de produkter jag testat från dem har jag hittills varit nöjd. Otroligt prisvärt budgetmärke, billiga priser och faktiskt väldigt bra kvalite. Väl pigmenterade och stort utbud. Dessutom är det ju från England så man råkar inte ut för tull heller. Fick mitt paket rakt ner i min brevlåda.




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Buttercup.
Längs brynbenet ovan globen: Unite.
Inre vrån: Legend.
Yttre vrån: Spiral samt en dutt History.
Samtliga skuggor från: Unicorns Unite paletten från Make Up Revolution.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: The Rocket från Maybelline. 
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Concealer under ögonen: Mineralize Concealer NC20.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Clinique Even Better 24 Linnen.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Higlight: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Rouge: från Make Up Revolution Ultra Blush Palette All About Pink.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Lock Blissful från BH Cosmetics.





Nu stupar jag... natti, natti!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...