10 december 2015

Enchanting Red - Nubar

Jag bombarderar med rött, läppar och naglar... Så här kommer ytterligare ett från Nubar. Också från en av deras kollektioner, en röd kollektion. Har haft den i flera år. Kanske inte så tomteröd, men ändock röd. Egentligen en röd som passar min smak bättre än tomteröd, som jag tycker är alldeles för gul. 






Och som vanligt så fotar jag när lacket redan suttit på ett dygn, och jag har hunnit slita ner tipparna lite. Sorry!



Gillar Nubars penslar med, lite längre och tunnare. Jag är inte alls förtjust i alla dessa Wide Brushes som är i alla lack nu för tiden. Känns så klumpigt och svårmålat. Näee, jag föredrar långa smala penslar.

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...