13 december 2015

Blått fredagsglitter

Blått glitter blev det i fredags. Hade fullt sjå att få glittret till dit jag ville, har försökt fästa det med en glitterprimer från Sephora, samt även Mixing Liquid från Make Up Store. Hade glitter över hela ansiktet, tejpade mig själv för att få bort det... sen rasade det under dagen ändå.. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre vrån: glitter Space från Make Up Store, svårt att få att fästa, hade glitter ÖVERALLT!
Yttre vrån: 663 Thunderstruck från Viva la Diva.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Eye Transformer.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match eye brow color från Viva la Diva.





Primer: HD High Definition Elixier från Make Up For Ever.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcealine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Mega Glow Illuminating Powder Catwalk Pink.
Rouge: Metall Cherry från Make Up Store.



Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.
Läppstift: The Red från Sephora.




Tjaha, annars så har helgen kommit och gått. VARFÖR går den alltid alldeles för fort. Vi har fixat och donat här hemma, tack min gubbe för allt fix du hjälper mig med!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så läcker och nice.Me like.
Kramis.Jennie.

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...