06 december 2015

A Winters Tale - H&M

Var ett tag sen jag lade upp nagelbilder. Men här kommer ytterligare ett av H&Ms lack. Från deras julkollektion. Tror inte den kommer att finnas kvar i sortimentet senare. Blå bas med myyyycket glitter. Passade perfekt att matcha mina blåa och glittriga sminkningar med på sistone.






Det här lacket har faktiskt suttit i fyra dagar på mina naglar. Jag tror det är personligt rekord. Jag som aldrig kan få nåt att sitta mer än två dygn innan det börjar flaga. Nu har jag dock tröttnat och tycker det börjar bli dags med något juligt rött lack kanske.. eller möjligen grönt, vi får se vad det blir.


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...