01 november 2015

Halloweensminkning nr 1

Här kommer lite sena Halloweensminkningar, den första hade jag på jobbet i torsdags. Kom hem så sent så att jag hann inte göra nåt inlägg här på bloggen. Sen har jag haft fullt upp hela helgen med. Lite familjemiddag och så vidare. Har haft en skön härlig helg med god mat och pumpalyktor och umgänge med familjen. Såå skönt. Bästa av allt, jag är ledig i morgon också.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Eye Pencil Black Bean från NYX.
Highlight: m/s Milk från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Yttre och inre vrån: Corrupt från Make Up Geek.
Mitt på locket: m/s Sunrise från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Mineral Eyeshadow Powder G04 från IMYS.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelain från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: från 10 Colour Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppstift: nr 178 från Nouba.

Taskigt applicerat... hade bråttom, sorry! Orange är verkligen inte min grej, men vad gör man inte, det var ju en Halloweensminkning ;-).



Mera halloween:igt kommer strax...

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...