28 oktober 2015

Give Them Nightmares

Så var det dagens smink. Lite grönt och en aning lila. Jag har ju lite nya paletter från bla Make Up Revolution som jag testar. Kombinationerna är ju oändliga. Måste säga att de är otroligt bra för det priset, kostar i princip noll och ingenting. Många färgvariationer och väl pigmenterade. Helt klart prisvärda. 





Bas för skuggorna: Jumbo Eyepencil Milk från NYX.
Highlight: Fine China från H&M.
I globlinjen: m/s Scale från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Wicked från Make Up Revolutions Give Them Nightmares Palett.
Under ögat: Color Riche Eyecolor Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal med Pretty Zombie från samma palett ovanpå.
Dutt i inre vrån: skugga från Eyetransformer palett från E.l.f.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: E.l.f Mineral Primer.
Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från Isadora.
Bronser: Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: H&M Highligh powder.
Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.



Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Color Lock Passionate från BH Cosmetics.





I morgonbitti ska jag iväg och kolla blodtrycket.. ja ni, kärringen börjar bli gammal. Var hos doktorn i fredags ju, och det visde sig att min blodtryck var skyhögt. Medicin på fläcken och så en återkoll i morgon. Vi får se hur det går. Återkommer i frågan ;-).

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...