07 oktober 2015

Shim Sky

Jaha hörrni, ett snabbt nagelinlägg innan jag ger upp för ikväll. Blå naglar från Gina Tricot. Inte världens bästa lack, men en superfin blå, med turkost skimmer i. Tunn lång pensel, som jag gillar. Jag använder Seche Vite som överlack, för att jag tycker det är suveränt när det kommer till att snabbt torka alla lack. Men tyvärr så är det ju känt för att ibland krympa lacket under, så att tippen blir synlig på nageln. Det händer inte på alla lack, men på just detta gör det det. Lite trist.






Lyckades tyvärr inte fånga det turkosa skimret riktigt... jag är ju tyvärr en usel fotograf he he...


Hur som helst så heter lacket 196 Shim Sky, från Gina Tricot som sagt.




Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...