07 oktober 2015

Colour Chaos - Make Up Revolution

Rejäla blåklockor slog jag till på i morse ;-) . Jag testar ännu en palett från Make Up Revolution, Colour Chaos. Denna palett innehåller otroligt många knalliga färger, och även några neoniga. Påminner lite om Sleek Acidpalett (tror jag att den heter).

Jag har blåa naglar idag, så det fick ju blått...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Calm Me Down från Make Up Revolutions Colour Chaos palette.
I globlinjen: Wkd från samma palett.
Över rörliga delen av locket: Over-bored från samma palett.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Eye transformer.
Eyeliner: Gel liner black från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverlyhills.




Primer: New nude magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Bronser: Earth powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Wonder Blus Goddess från Make Up Store.



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 290 Plum Passion.




Ikväll blir det tidigt i säng, har jobbat sent ikväll och i morgon blir det till att jobba från 9.15
till 20.15... mastodontdag... blääh!

Sååå... natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...