19 oktober 2015

My Favorite Jeans - H&M

Här kommer ytterligare ett HM lack, men det här är ett gammalt som inte längre finns i sortimentet. 

Jag har använt Seche Vite som överlack och här är ett skräckexempel på hur mycket det drar tillbaka lacket över nagelkanten. Det är alltså inte slitet. Jag har i princip bara sovit mellan lackning och tills jag fotade bilderna. Det är inte ens tolv mellan lackning och till dess jag fotade. Trist som bara den, ser ut som jag haft lacket i flera dagar.






För övrigt så gillar jag den jeansblå färgen, och mitt tycke så är penseln på deras gamla lack fasiken så mycket bättre än på de nya. Jag föredrar ju en lite tunnare längre pensel, vilket de gamla lacken har, men inte de nya.  

Blir omlackning rätt så snart här alltså.


Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...