21 oktober 2015

Wild Life - Nubar - Grön Onsdag

Grön onsdag hos Karin igen... kanske är jag för sent ute ikväll igen, samma som förra veckan. Men jag chansar. Lite fantasilöst kanske men här kommer ytterligare ett av mina gröna lack från Nubars gröna kollektion som släpptes för nåt år sedan. 




Ett lack åt det lite olivgröna hållet, men med ett rosaguldigt skimmer i sig. Fint, men egentligen inte min typ av grönt lack.



Men fint är det ändå... bra lack, men tyvärr så sitter ju inget lack längre än två dygn på mina naglar, så hur hållbarheten är vet jag egentligen inte. Gillar penslen dock.



Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...