19 oktober 2015

Sugar Rush - Make Up Geek

Hallå alla! Jaha hörrni idag har jag varit iväg till min frissa och klippt mig. Jag har typ tolv mil enkel resa till världens bästa frissa... jaa så jag kan ju inte byta liksom. Så jag sitter var sjunde/åttonde vecka och åker nästan 25 mil totalt för att klippa mig. Kalla mig dum... Eller. lyllos henne som har världens bästa Annica som klipper sig ;-)

Näe skämt sido, jag är väl knäpp som sitter och åker, men jag har så svårt att släppa taget om henne faktiskt. Annica kan ni hitta här.

Anyways... Lite sminkning blev det i morse, en av mina duochroma från Make Up Geek och så lite Dior.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: Fine China från H&M.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Mitt på locket: duo chrome pigment Sugar Rush från Make Up Geek.
Yttre vrån: Diorshow Fusion Mono 281 Cosmos samt Contrast från MAC.
Under ögat: penna Deep Blue Sea från Make Up Store med Conrast ovanpå.
Liten dutt i inre vrån: 81 Fantasme från Chanel.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara:  Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: le blush Candy Cane Pink från Loreal.



Läppenna: Black Onyx nr 18.
Läppstift: Make Me Tonight från Make Up Revolution.




Ja, nu är ju bilderna från i morse, så ingen nyklippt frilla där. Ni kommer förmodligen inte märka nån skillnad. Det får vi se i morgon.

Natti natti!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...