14 oktober 2015

Corrupt - Make Up Geek

En sotning blev det i morse, med lite lila under ögat, kände inte för att vara helt kolsvart. Kortare inlägg än vanligt. Tröttare än tåget, ska upp supertidigt i morgon, sängen hägrar...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Highlight: 016 Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Rörliga delen av locket: Corrupt från Make Up Geek.
Under ögat: Color Riche Eyecolor pencil 11 Lovely lilas från Loreal med Masquerade från Make Up Geek ovanpå.
Dutt i inre vrån: Phantom från Make Up Geek.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara:  Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: High Definition Primer från Make Up Fore Ever.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earthpowder nr 51 från Nouba.
Highlight: Bombshell Bronze Starlet från BH Cosmetics.
Rouge: Wonder Blush Goddess från Make Up Store.



Läppstift: Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.

Ursäkta mig, det blev en väldigt dålig applicering. Bråttom hade jag, och upplever att det här stiftet täcker lite dåligt, blir gärna flammigt. Tycker dessutom att den känns lite grynig i konsistensen. Inte så skön på läpparna med andra ord. Men jag älskar ju färgen.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...