13 oktober 2015

BH Cosmetics

Lite skuggor från mina senaste BH Cosmetics paletter. De tre senaste jag äger är Wild & Free, Wild Child och Wild at Heart. Innehåller nio skuggor vardera, alla är skimriga, otroligt pigmentrika och variation på färgerna. Gillar! Det enda jag skulle önska vore att någon matt skugga vore med också, men man får ta till dem från annat håll.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: 016 Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet: m/s Smog från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: grå skugga från BH Cosmetics Wild at Heart palett.
Dutt i inre vrån: vit skugga från BH Cosmetics Wild Child palett.
Under ögat: grön skugga från BH Cosmetics Wild & Free palett.
Eyeliner: Fluidliner Black Ivy från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Browartist Genius kit medium to dark från Loreal.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Youthful Glow foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earthpowder nr 51 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: Cranberry från IsaDora (utgången färg)
Läppstift: Black Caviar från Kicks.




De va de hele, natti natti!


Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...