14 oktober 2015

Scarab - H&M - Grön Onsdag

Grön onsdag igen. Lite sen är jag så jag vet inte om jag missar att komma med hos Karin på Vacker & Underbar, men jag chansar. Har jobbat sent och innan man hamnar framför datorn springer tiden iväg... Karin, glad att ni kommit hem och verkar må bra!

Här kommer Ytterligare ett lack från H&M. Scarab. Ett mörkt, lite kallare grönt lack. Skogsgrön eller kanske grangrön... Gillar´t!




Det ser ut som om detta lacket har suttit på en stund, men jag lackade naglarna sent på kvällen och fotade tidigt i morse. Solen visade sig, så jag ryckte åt mig kameran och sprang ut och fotade. Iallafall så tror jag återigen att det är överlacket, Seche Vite, som har gjort så att lacket har dragit sig tillbaka lite och man får en olackad kant längts ut på tipparna. Verkligen irriterande!




Hur som helst, en typ av grön färg som jag gillar.  Överhuvudtaget är jag väldigt förtjust i H&Ms färgskala. Tycker verkligen de har lyckats att ta fram en stor variation. Kommer att bli många i min samling.

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...