24 september 2015

Too Faced Chocolate Bar

Jaha hörrni, jag var ju tvungen att testa paletten från Too Face, Chocolate Bar, när jag nu ändå har köpt den. Jag tycker ju detta är så tråkigt så att klockorna stannar... inte min typ av färg. Men då och då känner jag ändå för att göra det. Idag var det mest för att jag ville testa paletten, när jag nu ändå köpt den. Går väl att hitta på roligare sminkningar med den här paletten, men idag blev det så här.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Highlight: White Chocolate.
Längs globlinjen: Salted Caramel.
Inre vrån: Marsipan.
Mitt på locket: Haute Chocolate.
Yttre vrån: Triple Fudge.
Samtlig skuggor från Too Faced Chocolate Bar.
Eyeliner: knappt synlig, för ljus för de här skuggorna. Super Liner Ultra Precision Bronze från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills. Fick till det bättre idag än igår tycker jag. Inte så mörka. Fick nog alldeles för mycket produkt på penseln när jag testade för första gången i går. Idag smetade jag av allt på handen först.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M:
Highlight: Champagne Truffle från Too Faced Chocolate Bar.
Rouge: från BH Cosmetics Forever Nude-palett.



Läppstift: 715 Choco Dream från Maybelline.
Läppglans: Cyklamen från Face.




Det va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...