25 september 2015

Nytt från Make Up Store

Jaha, så var det fredag då. Jag har ju varit hemma från jobbet i två veckor, flunsa x 100... Så någon fredagsfeeling har jag svårt att få till, alla dagar likadana. Jag går dessutom tillbaka till jobbet i morgon, så det blir till att jobba hela helgen. Skönt att vara på benen igen är det, få tillbaka lite vanliga rutiner och inte bara ligga på sofflocket och vara orkeslös. 

Nåja, idag skulle jag skjutsa ena dottern till pappan där hon skall vara över helgen, alltså lite tillfälle att få sätta på face:et ... skulle ju gå utanför dörren ju...

Testar mina nya skuggor från Make Up Store. De säljer ju ut sina produkter i de gamla förpackningarna, 50:- st. Det är ju under halva priset, så jag har förstås fyndat en del. Just denna sminkning blev väl inte den mest roliga, men jag tror dessa är "bra att ha" färger. 





Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
Längs globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: m/s Boheme från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Scale från Make Up Store.
Eyeliner: E.l.f Cream Eyeliner Plum Purple.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Lumene Blueberry Volume Mascara.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Innfallible 24H Matte10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Nouba Earth Powder nr 53.
Highlight: Arctic Sun Highlighter Warm Natural Glow från Lumene.



Läppenna: 27 Zinfandel från IsaDora.
Läppstift: 119 SuperNova från Viva la Diva.




Well, hörrni... ska ju upp och jobba i morgon som sagt, trots lördag... Så det är väl bara till att tacka för idag. Natti!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...