24 september 2015

Too Faced Chocolate Bar - Make Up For Ever

Lite inköp har jag gjort på sistone. Det mesta på rea, men tyvärr inte detta. Sällan man hittar produkter som dessa på rea. Too Faced Chocolate Bar. Tror inte det finns någon med någorlunda sminkintresse som inte vet vad det här är, eller har hört talas om. Till och med jag som definitivt inte är någon nude-människa har fallit till föga och investerat i denna palett. Fina nude-iga färger samt även några lila/rosa toner. Det har kommit en till Chocolate Bar efter denna, där går det som är lila i denna palett mer åt det blå hållet. Och jag föredrar ju lila, så det fick bli denna i stället. Tror att den andra heter Semi Chocolate Bar.




Sen blev det även ett par produkter från Make Up For Ever. Två ögonskuggor och en eyeliner. Älskar deras produkter. Skuggorna sitter fast med en magnet i asken, så jag har tagit ur dem och lagt dem i en större palettask också från MUFE där jag har samtliga skuggor därifrån (äger inte så många ännu). Tyvärr säljer de ju inte längre refills, men de går som sagt att plocka ur askarna om man vill.

Inga kommentarer:

Rose Quartz Palette - Huda Beauty

Har haft en ledig dag idag. Semesterdag. Vi skulle iväg på en begravning. Min mosters man som har avlidit. Ingen som jag stått nära eller en...