25 september 2015

Nörderi...??

Jag fick ett ryck och räknade mina nagellack häromdagen... 550 (!) stycken. Helt galet. Sist jag räknade var nog ett par år sedan, men jag minns att då var jag uppe i ca 380 st, så samlingen har utökats ordentligt på den här tiden. Jag vet att jag är långt ifrån värst, många nagelnördar vars bloggar jag läser har bra många fler än så. Såå, jag ursäktar mig med det, he he. Jag tänker att det finns ju värre laster att ha...








Och tidigare ikväll kände jag att det var dags att städa upp bland allt mitt läppgunk. De har legat huller om buller och lite överallt. Så jag samlade ihop allt och sorterade lite bättre. Har inte räknat på exakten, men någonstans runt 26o stycken av blandade sorter. läppstift, läppglans och mellanting.

Kalla mig nörd...;-)

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...