03 september 2015

Nouba - Noumbra

Snabb enkel sminkning i morse, var uppe tidigt och kom i säng alldeles för sent igår = trött! Var tvungen att åka lite extra tidigt eftersom jag skulle hinna skjutsa dottern till skolan innan jobbet. Tidigt i min värld innebär att jag måste åka hemifrån kvart i åtta. Ve och fasa ;-) ! Någon morgonmänniska kommer jag aldrig att bli.

Ja. så detta var vad jag åstadkom i raketfart.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Base från Lumene.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Nouba Nombra Eyeshadow nr 405.
Dutt i inre vrån: rosa skugga från E.l.f Eyetransformer.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt brynpenna nr 81 från Nouba.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 Light från Clarins.
Bronzer/Highlight/Rouge: Glam Bronze Sun Radiance Trio 201 Blond Harmony från Loreal.

Läppstift: Freidas Nude från Loreal. (utgången färg).



Well folks... i morgon är det fredag! Jag har ledig helg inklusive måndag. Familjen kommer och det ska bli såå skönt, äta lite gott, ett glas vin och bara ta det lugnt.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...