02 september 2015

Jubilee - Goldglow

Snabbt inlägg.... behöver lägga mig, börjar bli sent. Men jag är inte nöjd med dagens sminking. Den har kladdat och kletat hela dan och med jämna mellanrum har jag varit svart långt ner på kinderna och har fått sprungit på toa och korrigera, känns som skuggan liksom smulat hela dan... jag vet inte, men men, nu är den borttvättad.






Bas för skuggorna: Wet n Wild Take On The Day Eyeshadow Primer.
Highlight samt längs brynbenet: skuggor från min namnlösa 88-palett.
Yttre och inre vrån: m/s Jubilee från Make Up Store.
Mitt på locket: e/d Goldglow från Make Up Store.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt brynpenna nr 81 från Nouba.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Warm Natural Glow Highlighter från Lumene.
Rouge: le blush 150 Candy Cane Pink från Loreal.



Läppenna: Russian Bordeaux från Make Up Store
Läppstift: Purple Rain från H&M.



Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...