06 september 2015

Lila med Sephora och Färg

Här kommer lite smink från i fredags. Som vanligt brukar jag försöka glittra lite när jag jobbar fredagar och lördagar. Jaa, när ska man annars göra det menar jag. Det är ju inte så att festerna duggar tätt nu för tiden. Man får ju ta sina tillfällen liksom. Lila blev det.  Jag jobbade inte i lördags, har varit ledig hela helgen, och i morgon med... men i fredags, då glittrade jag.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Grädde från Färg.
Längs brynbenet samt i yttre vrån: olik lila skuggor från Färg, samt en liten dutt ytterst av Carbon från MAC.
Mitt på locket: Sephora Eye glitter + primer 03 Lavender.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.



Primer: Studio Secret Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loral.
Bas: BB Skin Pervecting  Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: SunDream Glow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Highlightpowder från H&M.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.


Läppenna: Passionat Glory från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 290 Plum Passion från Loreal.



Och så lite mera glasögon. De här är mina nyaste, lila. Så klart var jag tvungen att ha dem när de kom nya till butiken i försomras. Callisto, aluminium.... Specsavers.www.specsavers.se



De va de hele!

Sminka lugnt!




Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...